Dit is een officieel bericht van Ethias.
Vanaf haar oprichting heeft Ethias zich steeds onderscheiden door haar zin voor innovatie.
Innoveren is, in de eerste plaats, oplossingen bieden die steeds meer aan de verschillende behoeften voldoen van haar cliënten. Dat betekent enerzijds luisteren naar haar partners. Anderzijds is het ook haar ambitie om steeds nieuwe diensten voorstellen die beantwoorden aan de nieuwe noden van een snel evoluerende markt.
Ethias lanceert daarom vanaf 15 januari 2017 de Smart Expertise voor haar netwerk van erkende herstellers. Een zeer bewuste strategische keuze die in de praktijk vertaald wordt naar minder administratie en een vlottere afhandeling van de schadeprocedures. Door permanent aandacht te hebben voor opportuniteiten zoals deze, slaagt Ethias erin om haar bedrijfsprocessen voortdurend te optimaliseren, dit ten voordele van haar cliënteel en haar partners.
Voor bijkomende informatie kan u uiteraard terecht bij onze dienst expertise.
De hiernavolgende uitleg is bestemd voor de carrosseriebouwers en de autoherstellers.
Uw Winformex II programma werd reeds bijgewerkt tijdens de maand maart 2016, zodat u kan genieten van de voordelen van de nieuwe procedure Smart Expertise. De Smart Expertise is een evolutie van de 2de circuit procedure.
Voor de hersteller is alle informatie beschikbaar in een snelstartgids die u kan downloaden en printen en via de volgende video: